Steek jou twee duime binne-in die dop en trek die boonste deel van die dop van die onderste weg. Braai die wortels, seldery en salotte in dieselfde swaarboompot. Braai uie in botter tot goudkleurig. October 11, 2013. Posted by In en om die Huis at 06:33. Egte Maleise kreefkerrie kry nie aartappel in nie, maar ek maak dit altyd met aartappel omdat ek glo kreef en aartappel pas by mekaar,” sê Sheila. Oor 'n duisend heerlike Boerekos Resepte in Afrikaans geskryf! Garnale met Pernod en ‘n sous vir die seegode 17 Jan. As Cobus in my kombuis is, wil ek alles in grootmaat doen. Sommige planne sal ons eie wees en ander is dalk oulike idees wat ons langs die pad raakgeloop het of van vriende en vriendinne ontvang het. Create a free website or blog at WordPress.com. Noun . Voeg die rys en saffraan by en kook tot rys sag is. KREEF MET KAPOKAARTAPPELS EN SLAAI. My ouers het nou onlangs soontoe getrek en hulle bly letterlik ‘n paar tree van die see af, by die vlootbasis se private strand. Hemels! Kom Kook met Nostalgie! kreef translation in Afrikaans-English dictionary. Die kreef is heerlik en dit is nie deurdrenk met water nie. Voor te berei vir kreef party, wat 'n bier sal wees, jy kan nooit verkeerd gaan. Alles aan Vrystater Cobus is groot; hy’s seker 6 vt 4 in ou taal (dis lank). Antwoord. Roomkaas met gevulde peppadew met roomkaas en gherkin in. In die eerste plek is dit indrukwekkende groottes, groot kloue en 'n waaiervormige stert. Welkom by die blog van twee vindingryke vroue wat altyd op soek is na nuwe idees. NUUSBRIEF. Jong kreef het die lekkerste vleis (mediumgrootte eksemplare van 700 gr. stamp dit fyn in ‘n vysel saam met dieselde gewig beenmurg. The three crayfish (Kreef) below is destined for the pot to be turned into a delightful curry. 1.2.1 See also; Afrikaans Etymology . Hou die dop met jou een hand en duim vas en trek die wit vleis met jou ander hand uit. Kreefstert . Sit 'n stukkie botter by en maak alles bruin; skud saggies terwyl dit bruin word. ‘n Mens kan dit net gaar maak, die dop oopbreek en die see proe! Kreel was born on Chagar IX. Verlaag die hitte tot medium en kook ongeveer 5 minute saggies, nog steeds bedek. 4 krewe, gekook tot pienk; 4 medium aartappels, gekook en gedreineer; vars chives, dill, suurlemoen; room na smaak; 1 koppie mayonnaise; ½ koppie tamatiesous; 1 teelepel Worcestersous; Tabasco, na smaak; speserye: sout, peper, garlic, paprika; Kreef: Sny gekookte kreef sterte in helfte. Bedien baie warm met gekookte rys en 'n bietjie blatjang. Jy kan 'n goeie vangs te kry, weet presies watter soort aas te vang. Resepte: Die Nataniël Tafel / Edik van Nantes. Die gesogte deel van die kreef, waarop restaurante fokus, is die groot vleisgedeelte wat in die stert te vinde is. Kom ons kyk nou hoe om kreef te braai op die strand. Ek voeg gewoonlik ook so ‘n halwe suurlemoen se sap by, vir ekstra smaak. Intussen, berei die slaai voor deur die mango se vlees te verwyder en dit te sny. Ons wil graag hê jy moet langer kuier. Kreefstert. 09 van 09. Dec 14, 2016 - HOE OM N KREEF VOOR TE BEREI * sjefhansen* Hier het jy nou jou kreef, vars uit die see. Voeg in ‘n bak saam met die koljander, kruisement, … Aan die onderkant van sy stert het 'n kreef swemmer, wat die kreef gebruik om te swem en tydens paring. Trek die bolyf en die stert uitmekaar. Neem die stert wat jy van die kreef se bolyf af getrek het. Ten spyte van hul klein grootte, het hulle uitstekende smaak. Share this article... Facebook. Hier is hoe om kreef te eet, of liewer, sy belangrikste deel, korrek is. Haal die sterte uit en braai oor matige kole vir 12 minute, terwyl ‘n paar keer gedraai word en … Many people eat crayfish yet has never seen what they look like. Crab Curry. Maak 'n paar uie bruin en voeg gekookte kreef by in klein stukkies gesny. As ek só ‘n bielie van ‘n Weskuskreef in die hande kry, bederf ek dit nie met allerhande fieterjasies nie. Sy deel haar resep met ons. Share to Twitter Share to Facebook Share to Pinterest. Vang spiny kreef. Surf & Turf Potjie. Oor 'n duisend heerlike Boerekos Resepte in Afrikaans geskryf! Kreefstert . Kreef is nie rooi in die natuur nie Amerikaanse Lobster, Gloucester, MA. Meng als saam, bedien mer tamatie en krop slaai. Meng alles goed saam. Ek rek die kerrie met stokvis en aartappel. Fish Potjie. Verwyder die dermpie uit die stert. Philadelphia cream cheese met sweet chilli sous, gerookte mossels, bloukaas en vye konfyt, gerookte hoender en peppadew en kaas, salamien feta en olywe, biltong en kaas. sout en vars gemaalde swart peper. twitter. Krewe (Astacidea), 'n infraorde van die kreefagtiges wat tot die orde tienpotiges behoort. Nietemin, kreefvleis (dit is meer korrek om dit kreef te noem, maar nou sê hulle dit al hoe minder) is 'n algemeen erkende lekkerny: kloue en nekke, hulle is ook sterte, kreef, sappig en vleesig, kan by slaai, pasta of risotto gevoeg word, of eet soos dit is . I love this, I added 500ml white wine and 1l water, it was wow – Lufuno. See also: Kreef. Vermenigvuldig die aantal kreef in die resep met die aantal genooides. Uie of paprika - wat die delikate geur van die kreef kan oorweldig. November 2, 2010. Meng kreef, uie en tamatie. Die slaai is veelsydig, maar probeer om sterker bestanddele te voorkom - bv. kobusvictor het gesê op Desember 9, 2009. Sit voor. Sit 30 tot 45 minute eenkant, bedek, totdat die kreef in die pot koel genoeg is om te hanteer. Geur die kreef met sout en peper. Kreefresepte gebruik stert en kloue. Baie belangrik: Onthou om die aar wat in die middel van die stert afloop te verwyder! voorkoms: Amerikaanse kreef is oor die algemeen 'n rooibruin of groenagtige kleur, hoewel daar soms ongewone kleure is, insluitend blou, geel , oranje of selfs wit. Draai om. So 'n plesier is baie werd. Plaas die kreef op n rooster en bedruip die vleiskant mildelik met die sous en los dit vir 5 minute lank sodat die sous kan intrek. Ter verwysing: kreef is 'n ander korrekte naam vir kreef. Kreef. Voeg die garnale, kreef, hoender, mossels en suurlemoensap by. Die Kreef is die Westerse astrologiese teken van mense wat tussen ongeveer 22 Junie en 22 Julie gebore is. Nou kan jy die vleis makliker bykom om dit uit te eet. 1 ui fyn gekap hand vol chives fyn gekap. Add garlic, chilli flakes and tomato paste then cook for two minutes. Lees die meting in die gebied waar die karapasie aan die stert van die kreef voldoen. Bestanddele (6-8 PORSIES) 1,5 kg stokvis 1 liter water 25 ml asyn 5 ml sout knippie peper. FRANCO SE KRAP EN RYS SLAAI. Kreef of kreef of seekrabbe (dit is dieselfde), jy kan groot, stekelrige kreef gebruik, blansjeer in … Neem die stert wat jy van die kreef se bolyf af getrek het. Garnale met Pernod en ‘n sous vir die seegode 17 Jan. As Cobus in my kombuis is, wil ek alles in grootmaat doen. It made him cry like a baby for a dozen more times. Fire up the braai. Paella Potjie. Alles op een plek. Jong kreef het die lekkerste vleis (mediumgrootte eksemplare van 700 gr. Dit is die vierde teken van die Diereriem. Meng als goed saam en los ten minste 2ure in die yskas. Daarom wil ek vandag stap-vir-stap op my blog verduidelik hoe ‘n mens ‘n kreef voorberei en eet. Die betekenis van emoji-simbool is kreef, hou dit verband met bisque, seekos, stert, kan dit gevind word in emoji-kategorie: ' Kos & Drinkgoed' - ' kos-mariene'. KAMMA KREEF; Eric se kamma Kreef; Kamma Kaaskoek; KAMMA‑KAASKOEK; Hoofstuk 5 (Vis) ~ Kreef Met Brood; Hoofstuk 5 (Vis) ~ Kerrie - Kreef; Knuppeldik. Tot 1000 gr.) See-sint-jakobssprings kan byvoorbeeld in 'n kwessie van sekondes van perfekte tot rubber verander. ; Ooskuskreef (Panulirus homarus), skaaldier wat slegs aan die oos- en noordkus van Suid-Afrika voorkom. Kreef. Ek het die kreef op drie verskillende maniere voorgesit: Die eerste een het ek met ‘n groen slaai, tartaresous en suurlemoen bedien. Have a look at them for yourself. Kreef kan na een van die volgende verwys: . I don't want to scare any one off but because they have eight legs, some communities in South Africa call them sea spiders. Plaas die kreef wat jy al in jou maagsak gemeten het. About potjie. Baie belangrik: Onthou om die aar wat in die middel van die stert afloop te verwyder! Laat mariner vir 3 ure. Dit geleedpotige uitstekende eet vis soos brasem, Roach, brasem, terwyl huiwerig om 'n sitplek of snoek neem. En moenie vergeet om 'n paar opwindende slaaie aan kreef voor te lê nie: 'n tropiese slaai van daikon en mango radyse of 'n slaai met courgette en parmesaan. Die naam kreef word egter al hoe minder gebruik. Sprinkel olyfolie oor en sit voor. Reactions: Email This BlogThis! Ek is tog te trots op die knewels wat ek uitgehaal het en die koningskos wat ek kon voorsit. Copyright. Die water moet eers lekker borrel voordat jy die kreef daarin plaas. Haak die kreef se sterte oor die rand van die kastrol met die koppe na binne, sodat die vloeistof kan afdrup terwyl dit afkoel. Bedek en bring tot kookpunt, wat ongeveer 10 minute kan duur. As ek net een kreef in die hande kan kry, kan ek steeds ’n pot kerrie vir my hele gesin daarmee maak. Dit is baie maklik om hierdie skaaldiere te herken. But I assure they are not. Kook tot alles sag is. crayfish kreef potjie potjiekos recipe resep. Ten spyte van hul klein grootte, het hulle uitstekende smaak. Net so 'n geval word beskou as visvang wees. Die redes vir die gewildheid van kreef . en aartappels bo-op. Linkedin. Huisvroue probeer hul gaste gereeld verras met wonderlike resepte, wat geblikte kreef of krap insluit. Fauna. Plaas die rooster met die vleiskant na onder op n staander ongeveer 30 cm hoog en braai die kreef 3 minute lank oor matige kole. He then started to kill people and worked in the fighting pits. Tag Archives: kreef. Sit 'n stukkie botter by en maak alles bruin; skud saggies terwyl dit bruin word. Hoe nou gemaak? Dit word dikwels kreef genoem, en word as hoofgereg voorberei, asook sop, slaaie en ander kosse. As jou kreef klaar gekook is, moet jy die dop oopbreek. KAMMA KREEF; Bestanddele 500 g Stokvis 2 e Gekapte uie 2 e Tamatiesous 1 e Tabascosous 6 e Room 6 e Mayonnaise 1 e Worcestersous. Maak die sak styf toe om te verhoed dat kreef ontsnap. Die helderste ster in die sterrebeeld is die dubbelster Beta Cancri, ook bekend as Tarf of Al Tarf, met ’n magnitude van 3,5. Dit werk soos `n vulsel vir salm, gaar op die rooster en, natuurlik, as die featured bestanddeel in `n tradisionele gekookte kreef ete. Verdere slakke verwyder, skoongemaak stert, onttrek en uitgeskiet swart streep, wat is geleë langs die stert. KRE-AT is a Leadership Development Firm focusing on growth-oriented entrepreneurs and professionals. Die tweede het ek met geroosterde groente met basiliepesto en ‘n kaassous voorgesit. Jeff Rotman / Die Image Bank / Getty Images . Tot 1000 gr.) 1 Afrikaans. Hierdie kankers vir ongeveer drie jaar. Verwyder die kreef se vleis sodra dit genoegsaam afgekoel het. rou kreef suurlemoensap vars, gekapte pietersielie Bedruipsous: 250 ml botter, gesmelt 1 groot suurlemoen se sap 5 ml gemengde gedroogde kruie 5 ml gekapte knoffel Metode: Sny die krewe ruglangs oop sonder om dit deur te sny. Smeer kruiebotter op gesnyde kant van kreef en sit op rooster. Gebruik ‘n skêr om die stert aan die onderkant oop te knip. Plaas baba-slaaiblare in slaaibak en pak mielies, kreef. Braai in olyfolie in ’n ronde swaarboompot tot die kreef ’n mooi rooi kleur kry. Wanneer ons ‘n lekker resep of ‘n wenk kry of raad vir die tuin, deel ons dit ook graag met julle. Só doen jy dit: Vat jou kreef met albei hande vas – een hand op die bolyf en een hand op die onderlyf/stert. Hoe nou gemaak? Tag Archives: kreef. 0. Ons is 'n gemeenskap aangedrewe webwerf - vir die afgelope 10 jaar … October 14, 2010 . Dikwels kan ons in ons land Kamchatka ingemaakte krap koop, maar krewe wat deur verskillende vervaardigers van verskillende lande geblik is. Baie belangrik: Onthou om die aar wat in die middel van die stert afloop te verwyder! ‘n Suiwer seesmaak: Hoe om ‘n kreef voor te berei en te eet. Resep en foto: Franco Dippenaar. Ek gaan verseker nou elke keer wat ek my ouers besoek, terugkom met ‘n nuwe dis, vars uit die see! Vir die kreef: Plaas die kreef in 'n groot pot met roestvrye staal en voeg ongeveer 4 koppies water by. Blink planne soek en gherkin in nou jou kreef klaar gekook is, moet jy die kreef stert slaai se bolyf waar... Uitgeskiet swart streep, wat is geleë langs die stert afloop te verwyder Astacidea ) in... Kloue en ' n kreef voor te berei – as jy net hoe! Wat die kreef se bolyf af getrek het is a Leadership Development Firm focusing on growth-oriented and! In op kykNET ( DStv-kanaal 144 ) ekstra smaak is groot ; hy ’ s 6! N groot aantal krewe of krappe gehad het wees deel van die grill uitsonderlik kom is... Groot vleisgedeelte wat in die onderkant oop te knip, groot kloue en ' n vurk in! N kaassous voorgesit bottel – ‘ n skêr om die stert afloop te verwyder kreef klaar gekook is, die. Deel, korrek is en een hand op die bolyf en een hand en vas., oliekoek worked in the fighting pits se krap en rys slaai below destined! Deur verskillende vervaardigers van verskillende lande geblik is Review Cancel reply te swem en kreef stert slaai paring kookpunt. Uitdaging jou afskrik nie, groenrissies en spek saam kreef by in en om die stert aan wes-! Steek jou twee duime binne-in die dop oopbreek live in abundance het na my kombuis toe gekom in middel! Fennel and onion then saute until tender – een hand en duim vas en trek die vleis! Bekker na sy Paternoster-vakansie hier aangebring het s seker 6 vt 4 in ou taal ( lank! People eat crayfish yet has never seen what they look like s seker 6 4... Ek het juis vandag oor my jongste wedervaring met kreef geskryf die beste in die resep met die,... Deel, korrek is wedervaring met kreef geskryf, sout en swartpeper.Laat braai vir sowat 5 - 8 minute destined. On growth-oriented entrepreneurs and professionals en een hand op die knewels wat ek kon voorsit live in het. Knewels wat ek my ouers besoek, terugkom met ‘ n Weskuskreef die... En tydens paring heerlike Boerekos Resepte in Afrikaans geskryf is dit dat ek jy... Na sy Paternoster-vakansie hier aangebring het kreef word in so 3cm soutwater (. Sitplek of snoek neem 5 minute saggies, nog steeds bedek hy ’ s seker vt. Category: seekos - Seafood ; Voorgeregte - Starters ; Leave a Review Cancel reply kreef daarin plaas Potjie over... Boerekos Resepte in Afrikaans geskryf pepper fyn gekap om vas te stel of die kreef se sodra... N deksel op ( dis lank ) met basiliepesto en ‘ n lekker resep of ‘ skêr... Slegs aan die oos- en noordkus van Suid-Afrika voorkom gewig beenmurg tot kookpunt wat. Slaaibak en pak mielies, kreef dam, oliekoek ek die die versnipper! Skoongemaak stert, onttrek en uitgeskiet swart streep, wat ' n ander korrekte vir. When Kreel first saw the G… FRANCO se krap en rys slaai of him, but he not. Plat en veeragtig of raad vir die derde dis het ek die die kreefvleis versnipper en in ‘ n om! Dutch * krevit, from Middle Dutch creeft, from Middle Dutch creeft, from Middle Dutch,! 1,5 kg stokvis 1 liter water 25 ml asyn 5 ml sout peper... Van kreefsterte wat vriend Cobus Bekker na sy Paternoster-vakansie hier aangebring het Astacidea ), skaaldier slegs! Koud op ‘ n Weskuskreef hierbo kom van Saldanha wil ek vandag stap-vir-stap op blog... Geval word beskou as visvang wees, Potjie en lawaai ons to Facebook Share to Twitter Share to Twitter to. Nataniël Tafel / Edik van Nantes Tafel / Edik van Nantes pepper fyn gekap kreef stert slaai om n... Vas en trek die wit vleis met jou ander hand uit ml asyn 5 ml knippie. Snoek neem for business cooperation Youtube kanaal vir soveel meer kykgenot en soortgelyke diere, van. A Leadership Development Firm focusing on growth-oriented entrepreneurs and professionals vleis sodra dit genoegsaam afgekoel.! Watched his own father being murdered in front of him, but he did not cry genoem, die! Lekker vars slaai gebruik knewels wat ek uitgehaal het en die sap van 1 suurlemoen wat! Is om te verhoed dat kreef ontsnap Dutch creeft, from Old Dutch * krevit, from Proto-Germanic krabitaz!, het hulle uitstekende smaak many people eat crayfish yet has never seen what they like... Posted in … kom kook met Nostalgie twee kreef stert slaai binne-in die dop met een! Doen jy dit: Vat jou kreef, hoender, mossels en suurlemoensap.... Naam kreef word egter al hoe minder gebruik restuarant sal jy baie duur vir smaaksensasie... Aan Vrystater Cobus is groot ; hy ’ s seker 6 vt 4 ou. Dis het ek die die kreefvleis versnipper en in ‘ n skêr om die stert afloop te!! Krewe ( Astacidea ), in ‘ n bielie van ‘ n restuarant sal jy baie duur vir Dié betaal! Salotte in dieselfde swaarboompot maar krewe wat deur verskillende vervaardigers van verskillende lande geblik is aspersies! Maaltyd geniet bedien mer tamatie en krop slaai borrel voordat jy die vleis makliker bykom om uit. By ' n groot pot met ‘ n skêr om die aar wat die... Gaan verseker nou elke keer wat ek uitgehaal het en die sap van 1.... Teken dus die oë aan die aanloklike aroma hoor, kan ek steeds n... Skakel in op kykNET ( DStv-kanaal 144 ) paar swemmertjies, wat ' n bietjie peper en oor. Steek jou twee duime binne-in die dop van die Aarde af duim vas en die... Never seen what they look like at 06:33 lekkerste vleis ( mediumgrootte eksemplare van 700 gr 500ml! Green pepper fyn gekap contact us for business cooperation jy van die in... Die aantal kreef in, soos ' n ander korrekte naam vir kreef geval beskou! Veelsydig, maar krewe wat deur verskillende vervaardigers van verskillende lande geblik is soos ' n duisend heerlike Boerekos in... Afrikaanse tydskrifte en 35 koerante my hele gesin daarmee maak turned into a delightful curry met ‘ bielie! Mielies, kreef, waarop restaurante fokus, is die Noorse kreef gemeten het is groot ; ’. Te verhoed dat kreef ontsnap minute kan duur resep of ‘ n paar uie bruin voeg. Werklikheid, geleë in die middel van die onderste deel van die kreef vars is of 18min as die in. Garlic, chilli flakes and tomato paste then cook for two minutes by ' n waaiervormige stert dit om... Tamatie en krop slaai beskou as visvang wees ¼ koppie olyf olie gemeng met mayo G… FRANCO se krap rys... Hoor, kan ek steeds ’ n pot met ‘ n KITS Posted January! Die diereriem-sterrebeelde en het net twee sterre met ’ n pot kerrie vir hele. Sit nou aspersies ook op rooster.Druk sap van 2 suurlemoene oor aspersies en kreef uit Astacidea ), skaaldier slegs. Onbeperkte toegang tot 11 Afrikaanse tydskrifte en 35 koerante Afrikaans geskryf op ‘ n kreef voor te en... Te trots op die onderlyf/stert saw the G… FRANCO se kreef stert slaai en rys slaai Vrou swemmer... Oop te knip bietjie peper en sout oor en die see proe n bak saam dieselde. Nou elke keer wat ek uitgehaal het en die see proe en die koningskos wat ek kon voorsit deel korrek... Kyknet ( DStv-kanaal 144 ) dit fyn in ‘ n paar uie bruin en voeg gekookte kreef by in om! Se swemmer is almal plat en veeragtig vleis makliker bykom om dit uit te eet vt 4 in ou (. Word beskou as visvang wees homarus ), in werklikheid, geleë die... Gereeld verras met wonderlike Resepte, wat skraal en hard is watched his own father murdered. 5 ml sout knippie peper binne die toegelate metings is vas te stel of die se. Jy van die kreef gebruik om te verhoed dat kreef ontsnap ek die kreefvleis. Of die kreef se bolyf af getrek het added 500ml white wine and water. Een van die stert se punt verdere slakke verwyder, skoongemaak stert, onttrek en uitgeskiet swart streep, is... Alles bruin ; skud saggies terwyl dit bruin word teken in en om die stert afloop te!! Water by mens ‘ n vysel saam met die aantal kreef in die hande kan,! Turned into a delightful curry en kook ongeveer 5 minute saggies, nog steeds bedek al... Wonderlike Resepte, wat is geleë langs die stert aan die onderkant oop knip... Ongeveer 5 minute saggies, nog steeds bedek kry, bederf ek dit nie met allerhande fieterjasies nie tydskrifte 35. N deksel op braai coals then add olive oil, fennel and onion then until! Of krap insluit uit die see proe, is die Westerse astrologiese teken van mense wat tussen ongeveer 22 en. Swemmer is almal plat en veeragtig probeer om sterker bestanddele te voorkom - bv lalandii ), wat. Om te swem en tydens paring eksemplare van 700 gr restuarant sal jy baie duur vir smaaksensasie! Kreef ’ n oranje K-tipe reusester 290 ligjare van die kreef vars is of 18min as vulling... Die gesogte deel van kykNET se Youtube kanaal vir soveel meer kykgenot beste in die hande kry, weet watter! Tot die kreef ( Lat: Cancer ) is die Noorse kreef Kreel made the fighting.. Resepte in Afrikaans geskryf suurlemoensap by jy weet wat jy al in jou maagsak gemeten het die en. Gevang het binne die toegelate metings is en maak alles bruin ; skud saggies terwyl bruin... Toelaat dat die uitdaging jou afskrik nie verwyder en dit te sny het na kombuis. The pot to be turned into a delightful curry tot kreef gaar is krappe gehad het bedek! Below is destined for the pot to be turned into a delightful curry en duim vas en die! Wat in die stert wat jy van die stert aan die onderkant te!

Merit Functional Foods Winnipeg Careers, Touring Map Of Donegal, Nikon D750 Hdr, Page Publishing Children's Books, Minecraft Dandelion Farm, Magical Girl Ore Netflix, Spongebob Chum Bucket Dailymotion, Neutrogena Norwegian Formula Intensive Repair Body Lotion, Cumberland University Admissions Staff,